Dagligvarehandelen
05.03.2019
Fra 7. januar til 17. februar reduserte Kiwi prisene på all fersk og frossen fisk tilsvarende momsen. Kampanjen gikk over all forventning.
- Vi hadde satt som mål å øke salget av hele fiskekategorien med 20 prosent. Vi klarte det dobbelte. Økningen ble svimlende, sier kommunikasjonssjef Kristine Aakvaag Arvin.
Trøndelag fylkesvinner
Kiwis mål var å øke forbruket av fisk med 20 prosent på seks uker, like mye som politikerne la opp til i sin femårsplan fra 2017 til 2021. Trøndelag ble fylkesvinner, og økte fiskekjøpene med formidable 67,4 prosent. Tall fra Kiwi viser at ald
Gå til medietTrøndelag fylkesvinner
Kiwis mål var å øke forbruket av fisk med 20 prosent på seks uker, like mye som politikerne la opp til i sin femårsplan fra 2017 til 2021. Trøndelag ble fylkesvinner, og økte fiskekjøpene med formidable 67,4 prosent. Tall fra Kiwi viser at ald