Dagligvarehandelen
06.03.2018
- i Coop Prix er vi rimelig fornøyd med utviklingen. Vi omsatte for ni milliarder kroner, og hadde en sammenlignbar vekst som var større enn markedsveksten.
Det sier sier kjededirektør Ingjerd Vestengen i Coop Prix.
Da Nielsen i forrige uke slapp omsetningstallene for 2017 var det først og fremst Extra og Kiwi som hadde grunn til å slippe jubelen løs. Men i Coop Prix er de også godt fornøyde.
- Vi er også stolte over å ha lykkes godt innen frukt og grønt, som er ett av våre satsningsområder og som vi har jobbet målbevisst med siden juni 2016, sier Ingjerd Vestengen.
Hun understreker at resultatene først og fremst skapes gjennom engasjerte medarbeidere.
- Og det har vi virkelig i Coop Prix. Det taktskiftet vi har gjort der, berømmer jeg butikkene og de ansatte for. De ansatte har bidratt vesentlig til at Coop Prix endte som en av vekstvinnerne på nettopp frukt og grønt i fjor, sier kjededirektøren.
Ikke bare Extra
Coop Prix gikk ut av 2017 med 289 butikker. Kjededirektøren viser til at kjeden hadde noen ny
Gå til medietDa Nielsen i forrige uke slapp omsetningstallene for 2017 var det først og fremst Extra og Kiwi som hadde grunn til å slippe jubelen løs. Men i Coop Prix er de også godt fornøyde.
- Vi er også stolte over å ha lykkes godt innen frukt og grønt, som er ett av våre satsningsområder og som vi har jobbet målbevisst med siden juni 2016, sier Ingjerd Vestengen.
Hun understreker at resultatene først og fremst skapes gjennom engasjerte medarbeidere.
- Og det har vi virkelig i Coop Prix. Det taktskiftet vi har gjort der, berømmer jeg butikkene og de ansatte for. De ansatte har bidratt vesentlig til at Coop Prix endte som en av vekstvinnerne på nettopp frukt og grønt i fjor, sier kjededirektøren.
Ikke bare Extra
Coop Prix gikk ut av 2017 med 289 butikker. Kjededirektøren viser til at kjeden hadde noen ny