Forskerforum
05.04.2016
- Studentane lærer av førelesingar, det ser vi på eksamen, seier Thomas Hylland Eriksen.
UNDERVISNING - Førelesing som undervisningsform har overlevd sidan Platon, og har vist seg å vere levedyktig gjennom fleire tusen år, seier Thomas Hylland Eriksen, professor i sosialantropologi ved Universitetet i Oslo.
I førre nummer av Forskerforum uttalte Vigdis Vandvik, leiar for Senter for framifrå utdanning i biologi (bioCEED) ved Universitetet i Bergen, at «sjølv om studentane synest dei lærer mykje av tradisjonelle førelesingar, så veit vi at dei ikkje gjer det». Men ikkje alle er einige i dette.
Hylland Eriksen forsvarar den tradisjonelle førelesinga.
- Eg brukar tavle og krit, og eg snakkar. Det blir nok ein del einetale, men læring er også opp til studentane, for dei kan organisere sine eigne kollokviegrupper.
FARLEG PAPEGØYELÆRING Arild Raaheim er professor i universitetspedagogikk og knytt til bioCEED i Bergen. Han
Gå til medietI førre nummer av Forskerforum uttalte Vigdis Vandvik, leiar for Senter for framifrå utdanning i biologi (bioCEED) ved Universitetet i Bergen, at «sjølv om studentane synest dei lærer mykje av tradisjonelle førelesingar, så veit vi at dei ikkje gjer det». Men ikkje alle er einige i dette.
Hylland Eriksen forsvarar den tradisjonelle førelesinga.
- Eg brukar tavle og krit, og eg snakkar. Det blir nok ein del einetale, men læring er også opp til studentane, for dei kan organisere sine eigne kollokviegrupper.
FARLEG PAPEGØYELÆRING Arild Raaheim er professor i universitetspedagogikk og knytt til bioCEED i Bergen. Han