Dagligvarehandelen
21.05.2019
Omdømmet til en virksomhet er summen av alle de oppfatningene som omgivelsene har av den.
Ettersom disse i stor grad formes i kundereisen, er omdømmebygging i dagligvarebransjen kanskje blant det aller mest komplekse.
En rekke forhold påvirker omdømmet: produktopplevelse og salg, kompetanse, ledelse og ansatte, kultur, kundeorientering og service, kommunikasjon og profilering, og samfunnsansvar - for å nevne noen.
Oppfatningene, meningene og assosiasjonene til en virksomhet dannes i stor grad i møtet og dialogen med kundene. For oss betyr det at omdømmebygging skjer gjennom de 1,2 millioner kundemøtene vi har hver eneste dag i cirka 2700 butikker og utsalgssteder i h
Gå til medietEn rekke forhold påvirker omdømmet: produktopplevelse og salg, kompetanse, ledelse og ansatte, kultur, kundeorientering og service, kommunikasjon og profilering, og samfunnsansvar - for å nevne noen.
Oppfatningene, meningene og assosiasjonene til en virksomhet dannes i stor grad i møtet og dialogen med kundene. For oss betyr det at omdømmebygging skjer gjennom de 1,2 millioner kundemøtene vi har hver eneste dag i cirka 2700 butikker og utsalgssteder i h