Diabetes
27.10.2020
Diabetesforbundet holdt appell utenfor Stortinget til støtte for sykepleierne som ble saksøkt fordi de krevde fulltidsstillinger.
Fire sykepleiere ved Sykehuset Østfold krevde fulltidsstillinger og fikk medhold i Tvisteløsningsnemnda. I stedet for å akseptere det, gikk sykehuset rettens vei.
- Når fire spesialsykepleiere blir saksøkt av sin egen arbeidsgiver for å benytte seg av en rettighet de
Gå til mediet- Når fire spesialsykepleiere blir saksøkt av sin egen arbeidsgiver for å benytte seg av en rettighet de


































































































