Dagligvarehandelen
04.09.2018
runar Hollevik er fornøyd med utviklingen i meny i første halvår. Konsernsjefen bekrefter at små delikatesse-meny'er kan bli en del av resepten for å sikre videre vekst.
Meny har i senere år slitt med å vokse, men i første halvår 2018 har kjeden snudd den negative trenden.
Sterkere posisjon
- Det har vært jobbet beinhardt med å styrke konseptet og dermed gi forbrukerne økt matglede og ditto handlelyst. Meny er absolutt i ferd med å få en sterkere posisjon, sier konsernsjef Runar Hollevik.
Kikkerten har først og fremst vær rettet mot å tilby fristende måltidsløsninger. Blant annet har serien «Fisk på 1-2-3» vært en suksess. Her kan man kjøpe hele måltidet fiks ferdig eller de enkelte ingrediensene hver for seg.
Gå til medietSterkere posisjon
- Det har vært jobbet beinhardt med å styrke konseptet og dermed gi forbrukerne økt matglede og ditto handlelyst. Meny er absolutt i ferd med å få en sterkere posisjon, sier konsernsjef Runar Hollevik.
Kikkerten har først og fremst vær rettet mot å tilby fristende måltidsløsninger. Blant annet har serien «Fisk på 1-2-3» vært en suksess. Her kan man kjøpe hele måltidet fiks ferdig eller de enkelte ingrediensene hver for seg.