SKOG
09.11.2020
Fra 1. juli i år ble det påbudt å bruke setebelte på traktor. Påbudet skal hindre velte- og steileulykker, og gjelder også for eldre traktorer og utenfor offentlig vei.
Jordbruk er en av næringene med flest ulykker i Norge, og t
Gå til mediet


































































































