Dagligvarehandelen
25.04.2017
Nyhetene utgjør halvparten av lavpriskjedens sortiment for årets sesong.
- Det skal bli fryktelig vanskelig å ikke få med seg at grillsesongen er i gang hos Rema. Vi skal sette fyr på Norge, erklærer kategoridirektør Ole Førre Skogstø.
Lavpriskjeden satser tungt på markedsføring og vil ha frem at grilling skaper god stemning. Kjedens kjøpmenn skal også være stemningsskapere og bidra til godt humør både hos kundene og på kjedekontoret.
- Vi skal mobilisere de nær 600 kjøpmennene våre. De er avgjørende for produkteksponeringen og for at grillproduktene er der når solen skinner, understreker kategoridirektøren.
Målet for grillsesongen er klart nok. En verdivekst på 10 prosent i forhold til fjoråret betyr at sesongen har vært god.
60 nye produkter
R
Gå til medietLavpriskjeden satser tungt på markedsføring og vil ha frem at grilling skaper god stemning. Kjedens kjøpmenn skal også være stemningsskapere og bidra til godt humør både hos kundene og på kjedekontoret.
- Vi skal mobilisere de nær 600 kjøpmennene våre. De er avgjørende for produkteksponeringen og for at grillproduktene er der når solen skinner, understreker kategoridirektøren.
Målet for grillsesongen er klart nok. En verdivekst på 10 prosent i forhold til fjoråret betyr at sesongen har vært god.
60 nye produkter
R