Dagligvarehandelen
16.04.2024
Grillsesongen er svært viktig for Rema 1000. Med flere nyheter og oppgradert butikkmateriell, skal kjeden feire 15 år med grill.
-Grillsesongen er vår yndlingssesong. Jeg gleder meg skikkelig til å se butikkene rigget for grill og hvordan kundene tar imot sesongen. Vi revolusjonerte sommerhalvåret i dagligvarehandelen for 15 år siden, så i år er det go big, sier leder for konsept og sesong Hanne Jørgensen.
Flere «Hemmeligheter»
Rema 1000 lanserer flere nyheter som vil komme ut til butikkene i slutten av april. I fjor lanserte kjeden et helt nytt konsept med navnet «Hemmeligheter». Nå kommer de med mange flere Hemmeligheter.
- Det håper jeg kundene gleder seg til, og nå får de muligheten til å utforske smaksuniverset sammen med oss. Det vil være 3 for 2 på hele Hemmeligheter-serien, forsikrer Jørgensen.
- Hvordan han lanseringen gått? -J eg skulle ønske vi dro på mer da vi lanserte. Vi har forpliktelser og kan ikke kaste ut hva som h
Gå til medietFlere «Hemmeligheter»
Rema 1000 lanserer flere nyheter som vil komme ut til butikkene i slutten av april. I fjor lanserte kjeden et helt nytt konsept med navnet «Hemmeligheter». Nå kommer de med mange flere Hemmeligheter.
- Det håper jeg kundene gleder seg til, og nå får de muligheten til å utforske smaksuniverset sammen med oss. Det vil være 3 for 2 på hele Hemmeligheter-serien, forsikrer Jørgensen.
- Hvordan han lanseringen gått? -J eg skulle ønske vi dro på mer da vi lanserte. Vi har forpliktelser og kan ikke kaste ut hva som h