Kjøttbransjen
07.03.2024
Forbrukerne er villige til å betale mer for både bedre kjøtt og bedre krydder. Riktig krydder er ofte det som skal til for å få dem til å velge nye stykningsdeler.
Bedre kjøtt, bedre krydder - og krydderekspert Alex Wilkens mener at det hele startet med tvangsstengte restauranter i 2020.
- Det har alltid vært viktig for kundene våre å lage lekre måltider. Men nedstengningene i 2020 førte til en eksplosjon i interessen for å tilberede og dele måltider hjemme, sier Wilkens.
Snakker kvalitet
Han er produktsjef og innkjøpsansvarlig hos The Spice House. Selskapet begynte som en mann-og-kone-butikk i 1957. Da holdt butikken og innehaverne Ruth Ann og Bill Penzey til i Milwaukee. Derfra knyttet de kontakter med krydderbønder over hele verden.
Datteren og svigersønnen tok over og fikk med seg to partnere til. I dag er det disse partnerne - Dave Grossman og Dan Yates - som eier og driver krydderselskapet. The Spice House har flyttet hovedkontor og produksjon til Chicago.
- Me
Gå til mediet- Det har alltid vært viktig for kundene våre å lage lekre måltider. Men nedstengningene i 2020 førte til en eksplosjon i interessen for å tilberede og dele måltider hjemme, sier Wilkens.
Snakker kvalitet
Han er produktsjef og innkjøpsansvarlig hos The Spice House. Selskapet begynte som en mann-og-kone-butikk i 1957. Da holdt butikken og innehaverne Ruth Ann og Bill Penzey til i Milwaukee. Derfra knyttet de kontakter med krydderbønder over hele verden.
Datteren og svigersønnen tok over og fikk med seg to partnere til. I dag er det disse partnerne - Dave Grossman og Dan Yates - som eier og driver krydderselskapet. The Spice House har flyttet hovedkontor og produksjon til Chicago.
- Me