Alle mediene redigeres i henhold til
redaktørplakaten og vær varsom-plakaten.

Kampanje

kampanje
Kampanje Forlag står bak nettstedet Kampanje.com, som retter seg mot det profesjonelle markedet i alle deler av medie- og kommunikasjonsindustrien.
Kampanje.com tilbyr leserne de siste nyhetene og er uunnværlig for deg som ønsker å være faglig oppdatert innenfor bransjene medier, markedsføring, reklame, PR, annonsering og kommunikasjon.
Våre fire redaksjonelle grunnpilarer er: faget, næringslivet og menneskene i tillegg til kjente kåringer og merkevarer som Byråprofil og Årets Markedsfører. Kampanje har også bygget opp og arrangert en rekke konferanser hvorav de største er Social Media Days, Årets Markedsfører, Media Business og Digital Winners.
Antall lesere blant norske ledere: 16.000 (Kilde: Synovates Fagpresseundersøkelsen 2011).
Kampanje
Prinsens gate 22
0157 OSLO
Tlf 22 33 31 00
Faks
Ansvarlig redaktør
Knut Kristian Hauger
95 89 98 77
knutkristian@kampanje.com
Annonseansvarlig
Nina Gade Tenvik
22 33 31 00
913 76 776
nina@kampanje.com

Utgiver:

Kampanje Forlag AS


Trykkeri:

Kroonpress

Artikler fra mediet

Den tidligere Russland-korrespondenten skal ha fått betalt for et innlegg som unnskylder mangelen på et reelt demokrati i landet.
Kampanje 19.01.2022
- Vi ønsket å bygge et univers der gutta selv er like stor del av det kreative konseptet, sier SMFB-designer.
Kampanje 19.01.2022
Nettbutikk for bruktklær får ny partner og feirer med «morsom og rørende» reklamefilm.
Kampanje 19.01.2022
- Vi er mer eller mindre fratatt både levebrødet og publikum for tredje gang på 22 måneder, het det i oppropet.
Kampanje 19.01.2022
Lendo har blitt sponsor av Formel 2-fører Dennis Hauger.
Kampanje 19.01.2022
En ny stor utendørsundersøkelse er ute på anbud.
Kampanje 19.01.2022
Tar opp kampen med Tencent og Sony som verdens største spillprodusent.
Kampanje 19.01.2022
For første gang ansetter konsulenthuset McKinsey en kommunikasjonsdirektør.
Kampanje 19.01.2022
- Reklamefilm kan fortsatt nå «folk flest» og engasjere positivt til tross for nedgang i lineær TV-titting, skriver Håvard Ose i Mediacom i denne årsoppsummeringen av Reklamebørsen.
Kampanje 19.01.2022
Har bestemt seg for å bli fast reklameteam i The Oslo Company.
Kampanje 18.01.2022

Sider

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

magazines-image

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt