Dagligvarehandelen
09.05.2017
Kjedene lanserer store grillmenyer der også tilbehør hører med. Det har ikke skremt Mills fra å lansere en ny serie med tilbehørsprodukter under Delikat-merket.
- Vi utfyller kjedenes eget grillsortiment og har som mål å komme på grilltorvene, sier prosjektleder Anette Tvenge.
Å komme inn i kjedene har Mills i hvert fall lykkes med. Den nye serien er inne i alle kjeder med minimum to produkter.
Tar seg av skrellingen
Mangosalat og Spicy Coleslaw vil ingen kjede unnvære. Dermed er de sterke i troen på det samme som Mills.
- Vi tror disse to kommer til å bli bestselgerne i serien, sier Tvenge.
Mangosalaten dekker behovet for enkelhet. Det er arbeidskrevende å skrelle
Gå til medietÅ komme inn i kjedene har Mills i hvert fall lykkes med. Den nye serien er inne i alle kjeder med minimum to produkter.
Tar seg av skrellingen
Mangosalat og Spicy Coleslaw vil ingen kjede unnvære. Dermed er de sterke i troen på det samme som Mills.
- Vi tror disse to kommer til å bli bestselgerne i serien, sier Tvenge.
Mangosalaten dekker behovet for enkelhet. Det er arbeidskrevende å skrelle