AddToAny

Try henter fra Bas: - Vi lette blant de beste på området

Try henter fra Bas: - Vi lette blant de beste på området
- Vi lette blant de beste på dette området, og heldigvis fant vi Charlene Walkoff, sier konsernsjef Kjetil Try.
Try satser på kundereiser, data og CRM og henter Charlene Walkoff fra Bas Kommunikasjon. Walkoff blir ansvarlig for CRM i Try-huset.

Det er Try Pearl som skal ha ansvar for CRM-satsingen på huset og daglig leder Kaare Øystein Trædal ser frem til fortsettelsen.

- Undersøkelser fra norske annonsører viser at den største utfordringer med å få til gode kundereiser, CRM og 1:1 dialog er at tekniske løsninger ikke snakker sammen og at man ikke jobber godt nok på tvers av fagområder. I Try Pearl har vi kompetanse og erfaring med å jobbe godt på tvers av system og fag, derfor blir Charlene et viktig tilskudd for oss, sier Trædal.

Walkoff har jobbet i Netlife Dialog og Bas Kommunikasjon i snart ti år, og har over 12 års erfaring med digital markedsføring, sosiale medier, CRM og 1:1 kundedialog.

- Godt innhold, kunnskap om kundene, dataforståelse og kreativitet er oppskriften for å lykkes med kundereise og CRM. CRM er nesten ikke lenger et dekkende begrep for dette fagfeltet, som har blitt så mye bredere de siste årene. Jeg ser frem til å lede prosjekter sammen med et stort lag av gode innholdsprodusenter, teknologer, analytikere og UX-designere i Try. Jeg vet det forventes prestasjoner i toppklassen når jeg går inn døren på Try-huset, men det gleder jeg meg bare til, sier Walkoff.

Image-text:

Til Try:

Charlene Walkoff går fra Bas til Try Pearl. - Jeg vet det forventes prestasjoner i toppklassen når jeg går inn døren på Try-huset, men det gleder jeg meg bare til, sier Walkoff, her i midten med konsernsjef Kjetil Try (venstre) og Pearl-sjef Kaare Øystein Trædal.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

Færre velgere i spill kan ha sendt TV-tallene nedover.
Kampanje 24.10.2020
PR-veteran Wenche Halsen skal lede et nytt nasjonalt kompetansesenter for et aldersvennlig Norge i Ålesund.
Kampanje 23.10.2020
- Vi har jobbet lenge med Sparebank 1, men sjelden har det vært gått så grundig til verks som i arbeidet med Bedriftsløftet, sier rådgiver i Kitchen.
Kampanje 23.10.2020
- For meg var det viktig å bli en del av et ungt selskap i sterk utvikling, sier Øystein Teslo som går til Joymo.
Kampanje 23.10.2020
Nå har TV 2 allerede spilt inn ny sesong.
Kampanje 23.10.2020

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

magazines-image

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt