Dagligvarehandelen
14.03.2017
I årets første lanseringsvindu var 300 av nyhetene i godteri. Flest kom fra Orkla Confectionery & Snacks.
Schomacker mener hun er privilegert som arbeider med produkter som berører oss på så mange måter.
- Dette er produkter som representerer kos og glede, som oppfyller ønskene når vi «fyser» på noe, og som også har med ernæring og tannhelse å gjøre, sier kommunikasjonssjef Marthe Schomacker.
Få blir lenge
Av de mange nylanseringene, er det få som overlever over tid. Selv om mange får et spontant godt salg, vender forbrukerne som regel tilbake til de kjente og kjære produktene, som ofte har vært på markedet side 1930-tallet.
- Det er likevel liten tvil om at nyheter skaper interesse for kate
Gå til mediet- Dette er produkter som representerer kos og glede, som oppfyller ønskene når vi «fyser» på noe, og som også har med ernæring og tannhelse å gjøre, sier kommunikasjonssjef Marthe Schomacker.
Få blir lenge
Av de mange nylanseringene, er det få som overlever over tid. Selv om mange får et spontant godt salg, vender forbrukerne som regel tilbake til de kjente og kjære produktene, som ofte har vært på markedet side 1930-tallet.
- Det er likevel liten tvil om at nyheter skaper interesse for kate