AddToAny

Tidligere Tine-topp tar PR-jobben i If

Tidligere Tine-topp tar PR-jobben i If
Lars Galtung blir ny kommunikasjonsdirektør for If i Norge.
If henter Lars Galtung som ny leder for kommunikasjon i Norge. Galtung ga seg i fjor høst som konserndirektør for kommunikasjon og bærekraft etter seks år i ledelsen i Tine.

- De to-tre siste månedene har på godt og vondt synliggjort verdien av sikkerhetsnett for både personer og samfunn. Forsikring har et spesielt ansvar fordi folk, familier og forretninger er helt avhengige av hjelp utenfra når ting skjer, sier Galtung.

Galtung overtar etter Jon Berge, som går inn i en nyopprettet rolle som nordisk kommunikasjonsdirektør i forsikringsselskapet.

Galtung gleder seg til å bli kjent med nye kolleger i If.

- Med min interesse for bærekraft er det for eksempel veldig interessant å se hvordan If bidrar på klimaforebygging i kommune-Norge, spesielt i disse dager når vi står overfor flomrisiko. Dette er skadeforebygging for folk over hele landet, fortsetter den ferske kommunikasjonsdirektøren.

If sier de med «ansettelsen ønsker å styrke deres nordiske posisjon, samt å tydeliggjøre samfunnsbidraget og bærekraftarbeidet i If.»

- Vi ønsker å få enda bedre frem hvordan vi kan bidra overfor både privatpersoner og bedrifter. Jeg er derfor veldig glad for å få Lars ombord som vet hva som må til for å lykkes med kommunikasjon av dette, sier nordisk kommunikasjonsdirektør, Jon Berge.

- Forsikring er en viktig del av et velfungerende og trygt samfunn, noe som er en dimensjon vi ikke alltid lykkes med å få frem, forsetter Berge.

Image-text:

Får nye jobber:

Lars Galtung (til venstre) blir If sin nye kommunikasjonsdirektør i Norge. Hans forgjenger Jon Berge (til høyre) går inn i en nyopprettet rolle som nordisk kommunikasjonsdirektør. Foto: Sigmund Clementz / If.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

Men Vipps-sjef utelukker ikke at butikken kan gå i pluss i neste år.
Kampanje 11.07.2020
Seefood tv klinket også til med største omsetning noensinne.
Kampanje 10.07.2020
- Teknologi, data og personlige budskap er tre stikkord for tiden fremover, skriver Haakon Lomsdalen, norgessjef i Salesforce.
Kampanje 10.07.2020
Samtidig gikk eventbyrået Off Piste inn i koronaåret 2020 med fallende omsetning.
Kampanje 10.07.2020
Det melder Warner Media torsdag ettermiddag.
Kampanje 09.07.2020

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

magazines-image

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt