AddToAny

Strøm-Los til byrå-Los: - Vil finne balansen mellom fortid og fremtid

Designbyrået Neue som er en del av Los & Co skal forsterke strømleverandøren Los.
Los er Sørlandets største, og landets fjerde største strømleverandør, med store ambisjoner om å vokse ytterlige utenfor agderfylkene. Til å hjelpe selskapet med å oppnå ambisjonene har markeds- og kommunikasjonssjef i Los pekt på Los & Co-byrået Neue til å digitalisere den visuelle identiteten og kommunikasjonsvirkemidlene.

- Strømmarkedet er i endring, og vi ser nødvendigheten av å fornye og forsterke merkevaren slik at vi har de ønskede virkemidlene og kanalene til å lede an i endringen som skjer. Derfor har vi valgt en strategisk partner som kan utfordre oss til å tenke mer digitalt fremover, sier Tone Tversland Skogdalen, markeds- og kommunikasjonssjef i Los

Konkurransen i strømmarkedet er tøffere enn noen gang, og i fjor var det rekordmange husholdninger i Norge som byttet strømleverandør, ifølge Los.

- Vi ble først ordentlig kjent med Neue i pitsjmøtene, og ble positivt overrasket over den strategiske kompetansen til byrået. Hos Neue har vi møtt et dedikert team som vi har stor tro på vil finne balansen mellom fortid og fremtid. Dette kombinert med et klart fokus på differensierende visuelle virkemidler gjorde at vi valgte Neue som vår samarbeidspartner, sier Skogdalen.

Daglig leder i Neue Design Studio, Behnam Farazollahi, sier byrået har fått «en sjelden sjanse.»

- Strømmarkedet er i stor endring, nye aktører utfordrer de gamle, og da er det veldig spennende å kunne være med på å få ut potensiale i merkevaren, sier han.

Image-text:

Mer energi:

Neue Design-sjefen Behnam Farazollahi får mer energi på kundesiden med strømleverandøren Los. - Veldig spennende å kunne være med på å få ut potensiale i merkevaren, sier designsjefen.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

Så sent som i august lanserte de sin største norske reklamekampanje hittil.
Kampanje 17.10.2019
Nå stålsetter selskapet seg for «støyende» lanseringer av Disney+ og Apple TV+.
Kampanje 17.10.2019
- Ingen emballasje er bærekraftig alene, men den gode nyheten er at det ikke er så vanskelig å gjøre emballasjen mer miljøvennlig, skriver Sandro Kvernmo i Goods.
Kampanje 17.10.2019
Sarah C. J. Willand og Grethe Wiig Samdal vant årets medielederpriser
Kampanje 16.10.2019
To tidligere skøytestjerner skal kommentere hurtigløp på skøyter på Viasat 4 og Viaplay.
Kampanje 16.10.2019

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt