AddToAny

Slik blir høsten på TV 2: - Vi snakker veldig lite om kanal og når programmet skal på lufta

BERGEN (Kampanje): «Farmen», «Skal vi danse» og «Jakten på kjærligheten» får selskap av nye dramaserier og realityserier på TV 2 i høst.
Saken oppdateres fortløpende etter hvert som programmene offentliggjøres på scenen.

I dag presenterer TV 2 sin høstmeny på TV 2-kanalene og TV 2 Sumo for pressen og reklamekjøpere i Grieghallen i Bergen. Presentasjonen ledes av Erik Solbakken.

En av årets store programnyheter er «Landskampen» der de fremste av norske og svenske vinteridrettshelter møtes til kamp på den greske øya Rhodos. Det norske laget består av av Petter Northug, Therese Johaug, Emil Iversen og Tiril Eckhoff. Programmet har premiere på TV 2 12. september og ledes av Øyvind Mund.

- Det er tidenes cast. Vi har aldri sett et lignende cast i et konkurranseprogram, sier Mund begeistret.

Det blir selvfølgelig også gjensyn med programmer som «God kveld Norge», «Skavlan», «Norske talenter», «Wunderland» og «Truls à la Hellstrøm».

Truls Svendsen og Eyvind Hellstrøm forteller at de fortsatt trives godt i hverandres selskap.

- Det er fantastisk. Sist delte vi en leilighet ammen. Truls koker kaffen og kommer inn på badet med koppen, sier Hellstrøm fornøyd.

- Tidvis klarer vi ikke trynet på hverandre, men vi finner alltid tilbake, legger Svendsen til.

En annen av årets nysatsinger er dokumentarserien «Vill i hjertet» der Tonje Blomseth og kjæresten Per Anders dokumenterer sitt år i Canadas villmark. Programmet skal ha premiere på TV 2 Sumo senere i høst.

Image-text:

Klare til kamp:

TV 2-toppene står klare til å kjempe om tv-seerne i høst. I dag presenterer de sine programmer i Bergen. Foto: Eivor Eriksen

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

- Det er en tillitserklæring å vinne en pitsj mot etablerte konkurrenter, sier Fuel-rådgiver.
Kampanje 11.08.2020
Influencer-byrået henter sine nye profiler fra tre av konkurrentene.
Kampanje 11.08.2020
- Dagens forbrukere krever digitale produkter og tjenester som er relevante. Hvorfor får jeg da nesten aldri relevant innhold, skriver Arild Bjørn-Larsen i Forte Digital.
Kampanje 11.08.2020
Jannicke Josefsson-Ruud er ansatt som ny seniorrådgiver i Geelmuyden Kiese.
Kampanje 11.08.2020
- Hvis vi mener hardt 365 dager i året, undergraver vi vår egen seriøsitet, sier Aftenposten-sjefredaktør Trine Eilertsen.
Kampanje 11.08.2020

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

magazines-image

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt