AddToAny

Sexolog og podkast-profil Iselin Guttormsen er årets influencer: - Det har vært ganske tøft

Tok hjem den aller gjeveste prisen under Vixen Awards.
På slutten av en lang kveld på Gamle Logen var det til slutt podkastprofilen Iselin Guttormsen som ble kåret til «Årets influencer» under Vixen Awards. Totalt ble delt ut 15 priser i en rekke klasser og noen av kveldens vinner var datteren til prinsesse Märtha Louise og nå avdøde Ari Benh, Leah Isadora Behn, tidligere superblogger Emilie Nereng og Jørgen Massa Vasstrand.

Men den aller gjeveste prisen var det altså sexolog Iselin Guttormsen som fikk med seg. Den 33-årige influenceren er mest kjent for sin podkast «G-punktet» som gis ut på Podium, den nye podkastplattformen som tilbyr sine episoder både mot reklame og abonnement I tillegg har Guttormsen en Instagram-profil der hun nå har 184.000 følgere.

- Jeg sier som alle andre, at jeg har virkelig ikke forberedt noen tale. Jeg trodde det ikke også trodde jeg virkelig ikke at jeg skulle være så flåsete at jeg skulle begynne å grine. Men det har vært ganske tøft, sier Guttormsen.

I finalen «Årets influencer» kjempet Guttormsen med en av Norges aller første bloggstjerner Emile Nereng, Aftenposten-journalist Ingeborg Senneset, modell Rawdah Mohamed og Youtuber Hanna-Martine Slåttland Baller.

Redaksjonen anbefaler Premium

Podkast-utfordrer sikrer seg Jan Thomas, Solveig Kloppen og Iselin Guttormsen - Skal lokke til seg uerfarne brukere

Image-text:

Årets influencer:

Iselin Guttormsen fikk med seg prisen Årets influencer under Vixen Awards på Gamle Logen fredag. Foto: Eivor Eriksen.

På den røde løperen:

Iselin Guttormsen er årets beste influencer. I hvert fall fikk hun den prisen under fredagens Vixen Awards. Her sammen med influencer-kollega Alexandra Joner da de to ankom den røde løperen før prisutdelingen startet. Foto: Eivor Eriksen.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

Det ble fem norske gull i den internasjonale reklamekonkurransen.
Kampanje 26.11.2021
Ulvang vil at folk skal kjøpe brukt under årets Black Week.
Kampanje 26.11.2021
- I en ombruksbasert økonomi vil salgskampanjer utspille sin rolle, fordi ingen vil tjene på å selge masseproduserte varer til spotpris, skriver Preben Carlsen i Good.
Kampanje 26.11.2021
Clear Channel får muligheten til å selge reklame på busser og trikker også 2023, men så kan det være slutt.
Kampanje 26.11.2021
Aldri har det vært solgt mer norsk sjømat i utlandet enn i år. Nå inngår Sjømatrådet en samarbeidsavtale med Karsten Warholm.
Kampanje 26.11.2021

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

magazines-image

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt