Dagligvarehandelen
06.03.2018
med en økning i markedsandelen på 1,1 prosentpoeng, ble Extra ble vinneren i et dagligvaremarked med rekordlav vekst i fjor.
Kjededirektør Christian Hoel i Extra har ingen grunn til å være misfornøyd med utviklingen i året som gikk, men med store ambisjoner er det alltids noe å sette fingeren på.
- 2017 ble ikke bra nok. Det tvinger oss til å jobbe bedre. Konkurranse er gøy og vi skal krige videre og sørge for et godt sortiment for våre kunder, sier han om tallene i årets Dagligvarerapport, som ble fremlagt av Nielsen sist uke.
Kiwi nest best
Også Kiwi gjorde det bra i fjor, og med en markedsandel på 23,4 prosent ( 0
Gå til mediet- 2017 ble ikke bra nok. Det tvinger oss til å jobbe bedre. Konkurranse er gøy og vi skal krige videre og sørge for et godt sortiment for våre kunder, sier han om tallene i årets Dagligvarerapport, som ble fremlagt av Nielsen sist uke.
Kiwi nest best
Også Kiwi gjorde det bra i fjor, og med en markedsandel på 23,4 prosent ( 0