AddToAny

Rådebank-selskap henter ny produsent til reklamesatsing

- Jeg er helt ærlig skikkelig stolt, sier Emma Thorén.
Fenomen er kanskje aller mest kjent som produksjonsselskapet bak NRK-suksess og Gullrute-grossist «Rådebank», men de produserer også reklamefilm. Nå legger de inn et nytt gir på reklameproduksjon med ansettelsen av Emma Thorén som produsen.

- Fenomen har hele tiden hatt et ben innenfor reklame- og kommersiell filmproduksjon. Det er to årsaker til at vi nå velger å ansette en selvstendig produsent på dette feltet. For det første så liker vi å utfordre og utvikle oss som selskap ved å gjøre litt kortere prosjekter som det reklamefilm-produksjon er. For det andre er dette også en talentsatsing for oss. Vi ønsker å bli kjent med flere nye regi-talenter. Da er et reklamesamarbeid en utmerket bli-kjent-arena, sier administrerende direktør og kreativ leder i Fenomen, Tom Marius Kittilsen.

Emma Thorén har flere år bak seg innen TV-produksjon. I tillegg har hun erfaring fra reklamebyråer som Anorak og Nord DDB. I sistnevnte var hun blant annet produsent for den prisbelønnede kampanjen «Stjel våre ansatte» for McDonald's.

- Fenomen har ikke bare masse utrolig hyggelig, engasjerte og bra folk, men de er og en snakkis i bransjen som et innovativt, faglig sterkt og kreativt sted i rask utvikling så for meg få denne muligheten og få være med på reisen videre sammen med Fenomen er utrolig spennende. Jeg er helt ærlig skikkelig stolt, sier Thorén.

Image-text:

Satser på reklame:

Fra venstre: Tom Marius Kittilsen, administrerende direktør og kreativ leder, Daniel Fahre, regissør og partner, og Emma Thorén, reklameprodusent. Foto: Fenomen

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

- Det finnes ikke noe mer dustete enn folk som på død og liv skal kjøre elsparkesykkel sammen, på fylla eller uten å følge med, sier reklamebyrået bak.
Kampanje 26.05.2022
Etter snaue to år går Tor Arne Fosser inn for landing i Norwegian. - Det var naturlig for meg å gå videre, sier han.
Kampanje 25.05.2022
Christelle Ravneberget er klar for et nytt kapittel i Ahead-byrået Nova Vista.
Kampanje 25.05.2022
Lars Taraldsen blir ny innholdsrådgiver i Try.
Kampanje 25.05.2022
- I flere uker har Altibox jobbet iherdig for å skape et inntrykk av at TV 2 ikke forstår seerne sine, at vi er en grådig aktør som heller driver med spill enn konstruktive forhandlinger. Det er ikke sant, skriver Sarah C. J. Willand i TV 2.
Kampanje 25.05.2022

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

magazines-image

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt