AddToAny

Mediebyrå fyller på med ansatte: - Det var kjemi fra første møte

Byråleder har økt antall ansatte i PHD med ti personer siden hun tok over.
Både nye og eksisterende kunder gjør at PHD igjen rekrutterer. Denne gangen er det Anniken Berg, Malin Riddebäck, Maria Lindal, Masha Scekic og Moda Adel som alle er blitt nye PHD'ere denne sommeren. Administrerende direktør for PHD, Marie-Louise Alvær, er svært fornøyd med ansettelsene.

- Vi er veldig glade for at vi har fått disse flotte talentene på plass. Det er mye relevant erfaring kombinert med entusiasme og ambisjoner, og vi gleder oss over at PHD nå utvider enda litt til, sier Alvær.

Alvær sier det i dag jobber totalt jobber 27 mennesker i byrået og det er ti flere enn det var i PHD da hun tok over som byråleder for 2,5 år siden.

- Og denne gangen ble det bare kvinner?

- Ja, men det er helt tilfeldig. Uansett så er vi i dag halvparten kvinner og menn i PDH så det er bra, sier Alvær.

De nyankomne kommer fra forskjellige deler av bransjen. Berg og Adel kommer fra to digitale spesialistbyråer, mens Scekic er rekruttert fra mediebyrået IUM.

- Jeg gleder meg til å bidra med min erfaring og kompetanse i PHD. Vi har felles forståelse av dagens mediemarked, utfordringer og muligheter vi står overfor. Det var også kjemi fra første møte, det man kaller god stemning rett og slett. PHD og hele Omnicom Media Group har mange flinke folk og flerfaglig miljø hvor innsikt og økt verdi for kunder står i fokus, sier Scekic som er altså er en av flere nye ansatte i byrået.

Image-text:

Øker kvinnekvoten:

Mediebyrået PHD øker kvinnekvoten og henter inn Anniken Berg, Malin Riddebäck, Maria Lindal, Masha Scekic og Moda Adel. De har alle blitt PHD'ere denne sommeren og er allerede godt i gang.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

- Podtoppen har kommet. Vær der eller ikke vær i det hele tatt, skriver Eskil Paus i Både Og.
Kampanje 19.01.2020
Se den nye reklamefilmen først her.
Kampanje 18.01.2020
- Dette er en film alle har en mening om. Den står ut og vil bli husket, skriver juryen i sin begrunnelse.
Kampanje 18.01.2020
- Ved å frata norske selskaper muligheten til å kjøpe disse produktene og dataene tar vi konkurransekraft ut av hendene på dem, skriver Stian Rogert Kristiansen i Vizeum.
Kampanje 18.01.2020
- Utformingen av innslaget kan reise noen problemstillinger, sier Medietilsynet.
Kampanje 17.01.2020

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt