AddToAny

Marius Jensen dropper gründertilværelsen - går til Ernö

Er et av to nye fjes i Ernö.
Marius Jensen (47) er ansatt som strategisk rådgiver i Ernö. Jensen har i løpet av karrieren rukket innom både DDB, Vizeum og Opinion før han de siste årene har jobbet som gründer med fokus på e-handelsløsninger.

- Jeg anser Ernö som et av de sterkeste kreative miljøene, og med en klar ambisjon og spennende planer fremover. Så når jeg nå var klar for en retur til reklamebransjen, var dette en perfekt match for meg, sier Marius Jensen i en pressemelding.

Byråleder i Ernö, Stian Giskeødegård, kaller Jensen «en faglig tungvekter».

- Jensen er ekstremt engasjert, har et av bransjens skarpeste hoder og har opparbeidet seg solid, praktisk erfaring med den digitale økonomien. Dagens kommunikasjonslandskap krever både tung strategisk kompetanse, og stadig mer digitalt og datadrevet fokus. Her har Jensen en bakgrunn som passer perfekt, og han var akkurat den vi så etter når vi nå fortsetter å rigge byrået for fremtiden, sier Giskeødegård.

Videre er Lars Sæhli Karlsen (32) ansatt som ny frontendutvikler, og inngår i Ernös voksende digitale miljø. Karlsen kommer sist fra Foll Reklamebyrå, der han var leder for digital produksjon.

- Den retningen Ernö nå staker ut er kjempespennende, og det å få muligheten til å jobbe dedikert med webutvikling i et så spennende miljø, var umulig å si nei til, sier Sæhli Karlsen.

Image-text:

Nye i Ernö:

Ernö har knyttet til seg to nøkkelpersoner innen strategisk rådgivning og digital utvikling. Her byråleder Stian Giskeødegård sammen med Lars Sæhli Karlsen og Marius Jensen.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

- Denne avtalen er like viktig som avtalen om ski-rettighetene tidligere i år, sier Nent-sjefen.
Kampanje 17.10.2019
Så sent som i august lanserte de sin største norske reklamekampanje hittil.
Kampanje 17.10.2019
Nå stålsetter selskapet seg for «støyende» lanseringer av Disney+ og Apple TV+.
Kampanje 17.10.2019
- Ingen emballasje er bærekraftig alene, men den gode nyheten er at det ikke er så vanskelig å gjøre emballasjen mer miljøvennlig, skriver Sandro Kvernmo i Goods.
Kampanje 17.10.2019
Sarah C. J. Willand og Grethe Wiig Samdal vant årets medielederpriser
Kampanje 16.10.2019

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt