AddToAny

Kjøpesenterkunde til Fuel reklamebyrå: - En tillitserklæring

Kjøpesenterkunde til Fuel reklamebyrå: - En tillitserklæring
- Det er en tillitserklæring å vinne en pitsj mot etablerte konkurrenter, sier Fuel-rådgiver.
Reklamebyrået Fuel har vunnet Fornebu S som ny kunde etter en byråkonkurranse. Fornebu S er et kjøpesenter eid og forvaltet av KLP Eiendom.

- Det er en tillitserklæring å vinne en pitsj mot etablerte konkurrenter, senior rådgiver i Fuel Benedicte Unhjem Johansen.

Destinasjonssjef på Fornebu S Jim Thorshaug Rengård sier de søkte et fremoverlent byrå.

- Et byrå med bred kunnskap rundt både konsept, design og produksjon og som klarer å håndtere både store og små utfordringer fra markedsavdelingen vår, sier destinasjonssjefen.

Fuel har allerede jobbet en stund med Fornebu S og har sammen med fotograf Fred Jonny jobbet frem Fornebu S sin profil og sommerkampanje. Kampanjen er allerede å se i magasiner, digitale flater, utendørs og i sosiale medier.

- Nå gleder vi oss masse til å fortsette å utvikle og produsere effektive kampanjer som skal bidra til å skape gode resultater for Fornebu S, sier Fuel-rådgiver Johansen.

Reklamebyrået sier de har hatt et godt trykk på kundefronten og unngått permitteringer i vår til tross for koronasituasjonen.

- Med en stadig økende vekst har vi også en spennende høst foran oss. Til dette trenger vi nye viktige ressurser og søker i disse dager etter både en dreven kreatør og UX-designer som ønsker å være med på vår reise, sier daglig leder Thomas Gude.

Fuel jobber i dag på kunder som Ringnes, Solo, Mesterbakeren og Diplom-Is.

Image-text:

Fornebu velger Fuel:

Kjøpesenteret Fornebu S velger Fuel som nytt reklamebyrå. Her Linn Tidemandsen, Thomas Gude, og Benedicte Unhjem Johansen fra Fuel sammen med Jim Thorshaug Rengård (nr. 2 fra høyre) som er destinasjonsjef i Fornebu S.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

- Hensikten med vår var å oppfordre bransjen til å se fremover og bruke verdien av kontekstuelle data, det vi får tilbake er tåkeprat om personvern, skriver Rickard Lawson og Håkon Tillier i Strossle.
Kampanje 30.09.2020
Vil åpne opp for 600 personer på utendørsarrangementer fra 12. oktober.
Kampanje 30.09.2020
Mener Fox News-journalist Chris Wallace hadde en umulig oppgave med å lede presidentdebatten mellom Donald Trump og Joe Biden.
Kampanje 30.09.2020
- Dette blir en Batman-saga for tidsalderen, sier Dawn Ostroff, direktør for innholdsmarkedsføring i Spotify.
Kampanje 30.09.2020
Linda Vik er årets tiende nyansettelse i Try Apt.
Kampanje 30.09.2020

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

magazines-image

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt