Dagligvarehandelen
06.09.2016
Det er stor pågang for å få jobb i dagligvarebutikkene. Selskapet Nor Selection Rekruttering kjører i samarbeid med Nav et opplærings- og utvelgelseskurs der 70 prosent av deltagerne ender opp med fast jobb.
- Målet er 80 prosent, sier partner Stein Henning Larsen.
- At vi allerede etter relativt kort tid er godt over 70 prosent, viser at vi må gjøre noe riktig.
Målrettet Med 25 års erfaring fra ulike deler av dagligvarebransjen kom han og en kompanjong i kontakt med Nav Telemark. Beskjeden var: Vi trenger et profesjonelt konsept for å få folk inn i dagligvarehandelen. Lag dette konseptet og kom tilbake til oss.
Som sagt så gjort. I 2012 fikk selskapet en fire års rammeavtale med Nav. Samarbeidet er utvidet fra Telemark til Akershus, og intensjonene er å bre seg
Gå til mediet- At vi allerede etter relativt kort tid er godt over 70 prosent, viser at vi må gjøre noe riktig.
Målrettet Med 25 års erfaring fra ulike deler av dagligvarebransjen kom han og en kompanjong i kontakt med Nav Telemark. Beskjeden var: Vi trenger et profesjonelt konsept for å få folk inn i dagligvarehandelen. Lag dette konseptet og kom tilbake til oss.
Som sagt så gjort. I 2012 fikk selskapet en fire års rammeavtale med Nav. Samarbeidet er utvidet fra Telemark til Akershus, og intensjonene er å bre seg