AddToAny

Jørgen Rui blir ny markedsdirektør i Instabank

Jørgen Rui blir ny markedsdirektør i Instabank
- Jeg er imponert over hvor raskt banken har etablert seg på det nordiske markedet.
Jørgen Rui er ansatt som ny markedsdirektør i Instabank. Han har tidligere erfaring fra Santander Consumer Bank og har vært markedsdirektør i Ya Bank, som nå er en del av Resurs Bank.

Instabank er en norsk digital bank som ble lansert i september 2016, med kontor på Skøyen i Oslo.

- Jeg har fulgt med på Instabank siden oppstarten i 2016, og er imponert over hvor raskt banken har etablert seg på det nordiske markedet innen etablerte produktkategorier og gjennom nyskapende løsninger som tilfører verdi for både kunder og partnere, sier Rui i en pressemelding.

- Jeg opplever at Instabank har en god strategi for videre vekst, med blant annet planer om nye betalingsløsninger og pantelån utover våren. Det strategiske fundamentet, i kombinasjon med en moderne teknisk plattform og en handlekraftig organisasjon, ser jeg veldig frem til å være en del av.

Jørgen Rui har en Master of Science i Marketing, Strategy fra Handelshøyskolen BI. Hans spisskomeptanse er innenfor distribusjons- og CRM-strategi, merkevarebygging og digital markdsføring.

- Vi er svært fornøyd med å få Jørgen med på laget. Med hans lange erfaring fra markedsføring i bank- og finansbransjen er jeg ikke i tvil om at Jørgen vil være en viktig pådriver for Instabanks videre vekst i Norge og Norden, sier sier banksjef Robert Berg.

Image-text:

Fra bank til bank:

Jørgen Rui har tidligere vært markedsdirektør i Ya Bank. Han kommer sist fra stillingen som direktør for forbrukslån i Santander Consumer Bank.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

Mars-tallene til VGTV passerte i snitt én million visninger daglig for første gang.
Kampanje 05.04.2020
- At vi møter koronakrisen med å lansere en trykket avis på rekordtid er galskap, og helt riktig, sier Jon Wang ny kommersiell leder for Filter.
Kampanje 05.04.2020
Får hjelp av gammel 90-talls slager.
Kampanje 03.04.2020
Her er konsernledelsens godtgjørelser for 2019.
Kampanje 03.04.2020
Kulturministeren klarte ikke å lette bekymringene til mediebransjen på dagens krisemøte.
Kampanje 03.04.2020

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt