AddToAny

Hyper henter to kreatører fra søsterbyrå

- Hyper har lagt ut på en veldig spennende reise, sier Ane Lynau.
Seniorkreatørene Ane Lynau og Kristina Schaathun-Våreid tar steget fra Oculos til Hyper, som begge er en del av Aller-eide Ahead-gruppen.

- Vi er veldig glade for å få med oss to så erfarne og dyktige seniorkreatører på laget. Ane Lynau og Kristina Schaathun-Våreid har med seg idékraft og strategisk merkevarekompetanse, og har allerede bidratt til at vi har vunnet spennende oppdrag og pitcher for Lyse Energi, Caverion, Ecura Care, Håndverksgruppen og Byrådslederens kontor. I tillegg har de jobbet på oppdrag for Telenor, Elkjøp og Aller, sier Johanna Nordberg Aas, som er leder for konseptavdelingen i Hyper.

Ane Lynau og Kristina Schaathun-Våreid har stor tro på den nye strategien til Hyper, som nylig kvittet seg med Redink-vedhenget i selskapsnavnet.

- I Hyper tror alle på den gode ideen, det gjør at vi sammen skaper en helhet som virker, og det er inspirerende. Merkevarebygging fungerer best når reklame og innhold spiller på lag. Med den nye strategien har Hyper lagt ut på en veldig spennende reise, som det er gøy å være med på fra starten av, sier Ane Lynau.

- Det er inspirerende å komme til et sted hvor det er flinke og superhyggelige mennesker. Hypergjengen har tatt oss godt imot fra dag én, sier Kristina Schaathun-Våreid.

Image-text:

Ny Hyper-duo:

Nyansatte Ane Lynau (fra venstre) og Kristina Schaathun-Våreid med Johanna Nordberg Aas, som er leder for konseptavdelingen i Hyper. Foto: Hyper

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

Etter snaue to år går Tor Arne Fosser inn for landing i Norwegian. - Det var naturlig for meg å gå videre, sier han.
Kampanje 25.05.2022
Christelle Ravneberget er klar for et nytt kapittel i Ahead-byrået Nova Vista.
Kampanje 25.05.2022
Lars Taraldsen blir ny innholdsrådgiver i Try.
Kampanje 25.05.2022
- I flere uker har Altibox jobbet iherdig for å skape et inntrykk av at TV 2 ikke forstår seerne sine, at vi er en grådig aktør som heller driver med spill enn konstruktive forhandlinger. Det er ikke sant, skriver Sarah C. J. Willand i TV 2.
Kampanje 25.05.2022
- Hodejegerne rigger seg for en ny tid, sier daglig leder Åsta Braathen.
Kampanje 25.05.2022

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

magazines-image

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt