Hopp til hovedinnhold
Fagpressenytt
menu
LOGG INN
Om portalen
Nyhetsbrev
search
LOGG INN
Om portalen
Nyhetsbrev
AddToAny
HS Media har passert 49 prosent av budsjettmålet for print-annonser i 2022
Medier24
19.01.2022
Elisabeth Gulbrandsen
- Fortsetter salget på samme måten som i slutten av 2021 og starten på 2022, så er det meste mulig.
Les mer
Medier24
Boks 380 Sentrum
0102 OSLO
Tlf 91 73 25 34
Faks -
erik@medier24.com
m24.no
Flere saker fra Medier24
Pandemien tvang oss til å lynraskt etablere et samarbeid på tvers i organisasjonen
«Dette kan nyhets/TV-produksjon lære av pandemien», skriver Karen Marie Paulsen.
Medier24
26.05.2022
GK vinner Amedias første «Tett På»
GKs kampanje for Opel er kåret til den beste reklamen i Amedia Marked sine lokale medier for første tertial.
Medier24
25.05.2022
NRK P3-profilen Adelina Ibishi er redd for ny «Britney Spears-skandale» fra pressen: - Ting skal tulles med på riktig måte
Hun håper å kunne se tilbake på sine egne sendinger om ti år med en god følelse i magen, forteller hun i Pressepodden fra Medier24.
Medier24
25.05.2022
Å være redaktør samtidig som man er kommunikasjonssjef er uforenlig med god presseskikk
«Det slo PFU fast i tirsdagens møte.», skriver Ingrid Nergården Jortveit.
Medier24
25.05.2022
PR-eksperter inviterer Vedum til undervisningstime om hva PR-bransjen egentlig er
De som utdanner framtidas PR-folk er ikke imponert over finansministerens siste utspill. Nå inviterer de han til å bli mer kjent med bransjen. Vedum selv sier han skjønner at PR-bransjen mobiliserer.
Medier24
25.05.2022
Relaterte saker
Historisk gode resultater for Nationen-eier
Journalisten
26.05.2022
Fosser slutter i Norwegian-ledelsen - blir digitaldirektør i Coop
Kampanje
25.05.2022
Tv-stormeren til Journalisten: - Har ikke noe hjem lenger
Journalisten
25.05.2022
NRK, VG og Amedia skal vise bryting
Journalisten
25.05.2022
Forfatter blir ny Nova Vista-rådgiver: - Erfaren og kreativ
Kampanje
25.05.2022
Nyhetsbrev
Lag ditt eget nyhetsbrev:
Mer om mediene i Fagpressen