AddToAny

Gir tv-seerne mer «Ex on the Beach» - ruller ut to nye programserier

I år blir kamerateamet med deltakerne hjem fra Mauritius i «Ex and the City».
Tirsdag 20. august er det klart for en ny sesong av fjorårets mest omtalte tv-program «Ex on the Beach». Denne gangen blir det enda mer for tv-seerne å boltre seg i når Discovery følger opp hver episode med en vodcast - en video-podcast - som ledes av Hasse Hope.

Den blir tilgjengelig på Dplay, YouTube, og som en egen podcast.

Senere i høst er det også premiere på «Ex and the City» der utvalgte deltakere fra første og andre sesong får med seg kameraene hjem fra Mauritius for å dokumentere livet som nyslåtte realitykjendiser.

- Ingen hadde forventet den formidable suksessen som første sesong av «Ex on the Beach Norge» ble, ei heller engasjementet serien skapte. Men vi hadde en klar målsetting om å nå en yngre målgruppe, og det klarte Dplay med denne serien. Vi har jobbet hardt for å matche den fantastiske casten vi hadde i første sesong, og jeg kan love at det går hett for seg på Mauritius også i år, sier Eivind Landsverk, programdirektør i Discovery Norway, i en pressemelding.

Årets nyvinning er, blant annet, en homofil deltaker.

- Jeg tror sjelden vi har hatt deltakere på skjermen som har gått mer «all in» enn denne sesongens deltakere. Vi har, for første gang i Skandinavia, med oss en homofil deltaker. Vi har også tatt med oss en jurist, en brannmann og to brødre til Afrika. Det er med skrekkblandet fryd jeg ser frem til å se hva de finner på i villaen, sier Landsverk.

Da første sesong ble avsluttet i fjor høst, hadde hver episode av «Ex on the Beach» et snitt på 370.000 seere. Første episode ble sett av en halv million nordmenn. Syv av ti valgte å følge serien på Dplay.

Image-text:

Årets eks-er:

- Jeg tror sjelden vi har hatt deltakere på skjermen som har gått mer «all in» enn denne sesongens deltakere, sier programdirektør Eivind Landsverk (ikke avbildet) om denne gjenge Foto: Eivor Eriksen

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

Polaris Media kjøper seg opp på Sørlandet sammen med Agderposten. Schibsted selger seg ut.
Kampanje 20.09.2019
Skal hjelpe utendørsselskapet med PR og kommunikasjon.
Kampanje 20.09.2019
Klagen fra Laila Bertheussen mot VG skal behandles i Pressens Faglige Utvalg (PFU) onsdag. Hun mener avisa skapte et inntrykk av at hun ble «tatt på fersken».
Kampanje 20.09.2019
Skuespillerne Kampanje har snakket med håper andre strømmetjenester plukker opp NRK-serien.
Kampanje 20.09.2019
Polaris Media-sjefen Per Axel Koch kjøper seg opp i et område han kjenner godt.
Kampanje 20.09.2019

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt