AddToAny

Binta Kristin Hammerich går fra GK til SMFB

Blir ny strategisk rådgiver i reklamebyrået.
Binta Kristin Hammerich er ny strategisk rådgiver i reklamebyrået SMFB. Hun kommer sist fra Geelmuyden Kiese.

- Jeg har hatt en lærerik tid Geelmuyden Kiese sammen med flinke folk. Jeg har imidlertid vært veldig imponert av det kreative og strategiske fagmiljøet hos SMFB. Da jeg fikk muligheten til å bli med på laget måtte jeg rett og slett takke ja. Nå gleder jeg meg masse til å ta fatt på nye utfordringer og er allerede godt i gang med spennende prosjekter, sier Hammerich.

Før Geelmuyden Kiese, var Hammerich rådgiver i mediebyrået OMD Norge. Hun har tidligere vært ansvarlig for den daglige driften av ICCO (International Communications Consultancy Organisation) før hun senere gikk over til Cannes Lions International Festival of Creativity med ansvar for Creative Effectiveness og PR Lions-kategoriene. Hammerich er utdannet markedsfører og har en master i Marketing Communications fra Birkbeck University of London.

- Vi er svært glade for at Binta har begynt hos oss, og opplever allerede at hun tilfører kundene våre verdifull kompetanse, sier Kristian Kristiansen, administrerende direktør i SMFB.

Image-text:

Imponert:

- Jeg har imidlertid vært veldig imponert av det kreative og strategiske fagmiljøet hos SMFB, sier Binta Kristin Hammerich. Her er hun med sin nye sjef i SMFB, Kristian Kristiansen.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

Dagbladets ringrev Tom Stalsberg henger fra seg hatten etter 34 år i avisa.
Kampanje 18.10.2019
Samtidig havner Disney på topp ti, rett før lanseringen av Disney+, mens strømmekonkurrenten Netflix befinner seg på 65. plass.
Kampanje 18.10.2019
Med mindre Morgenbladet-ledelsen går med på de 33 streikende skribentenes krav «i løpet av noen uker», håper den streikende Morgenbladet-skribenten Eline Lund Fjæren på en ny avis.
Kampanje 18.10.2019
- Selskaper skal informere så fort de vet det selv, så publikum slipper å spørre, sier Vys nye sosiale medier-sjef.
Kampanje 18.10.2019
Siri Skaalmo tar sluttpakke i Dagens Næringsliv.
Kampanje 18.10.2019

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt