Baker og Konditor
02.12.2016
Tradisjonsrike Baker Brun i Bergen styrker satsingen på egne utsalg og bruker digitale hjelpemidler for å øke omsetningen.
Selv om Baker Brun er en meget kjent og kjær merkevare blant innbyggerne i Bergen, er det viktig å holde trykket oppe markedsføringsmessig. Bakeriet satser nå på en seriøs oppgradering av utsalgene og den digitale markedsføringen styrkes. Denne kombinasjonen håper administrerende direktør Tor Søreide Sivertsen at skal være med å løfte omsetningen til bakeriet som ble etablert i 1893, men som de siste årene har hatt utfordringer knyttet til lønnsomheten.
Sosiale medier
- Selv med vår lange historie i Bergen vet vi det er viktig å bruke ressurser på markedsføring.
I 2016 er det den digitale historien som gjelder. Bilder av produkter er en viktig del av denne jobben og vi bruker Facebook, Instagram, SMS og nyhetsbrev til kunder som vil ha informasjon fra oss. En av de store forskjellene fra gårsdagens markedsføring er at vi i dag snakker med kunder som ønsker informasjon om våre produkter, vi tvinger ikke på reklame. Selvsagt er kunnskapsdeling en
Gå til medietSosiale medier
- Selv med vår lange historie i Bergen vet vi det er viktig å bruke ressurser på markedsføring.
I 2016 er det den digitale historien som gjelder. Bilder av produkter er en viktig del av denne jobben og vi bruker Facebook, Instagram, SMS og nyhetsbrev til kunder som vil ha informasjon fra oss. En av de store forskjellene fra gårsdagens markedsføring er at vi i dag snakker med kunder som ønsker informasjon om våre produkter, vi tvinger ikke på reklame. Selvsagt er kunnskapsdeling en