AddToAny

Se og Hørs nye radarpar er klare for å sjokkere

Se og Hørs nye radarpar er klare for å sjokkere
Tidligere denne uken kunne Kampanje melde at mangeårig presse-slugger Ulf André Andersen blir ny redaktør i Se og Hør.
Den tidligere Dagbladet-journalisten har jobbet i Se og Hør siden 2008 og har lang erfaring med Norges største kjendismerkevare, både som redaktør og nestsjef.

Allers Medias bloggredaktør Ingeborg Heldal blir også en viktig del av ledelsen i magasinet som ny utviklingsredaktør.

Les mer her: Ulf André Andersen blir Se og Hør-redaktør

Denne uken gjester Heldal og Andersen Kampanjes podkast for å snakke om Se og Hørs journalistikk, etikk og fremtid, og hvilke forsider de drømmer om å lage.

Hvor går veien videre, og skal de dekke Marius Høibys USA-liv eller høre på Mette-Marit og la være?

- Vi må ikke og burde ikke være den snilleste eleven i klassen. Se og Hør skal pushe grensene litt. Vi har sannsynligvis sjokkert for lite de siste årene, sier Andersen i podkasten.

Hør podkasten her og husk at du som alltid kan abonnere på og høre alle episodene av Kampanjecast på iTunes, Acast eller andre steder du finner podkaster. Kampanjecast produseres av Rubicon for Kampanje.

Styrer skuta videre:

Se og Hør-toppene Ulf André Andersen og Ingeborg Heldal er ukens gjester i Kampanjes podkast. Foto: Dag Robert Jerijervi.

Åpner for at ukebladet har blitt for snilt.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

Men nysatsingen Lost In Time blir ingen pengemaskin for Fremantle på kort sikt. I sitt tredje hele driftsår går FremantleMedia Norge nå i overskudd.
article_web Kampanje 22.07.2017
Omsetningssvikt på 30 prosent og 15 millioner i minus. - Uaktuelt å ikke rydde opp i dette, sier administrerende direktør.
article_web Kampanje 21.07.2017
247.000 seere så tapet mot Belgia. Nesten halvparten av dem som så på TV torsdag kveld (18-20) valgte TV 2 og møtet mellom Norge og Belgia. Det ga TV 2 en andel på 45 prosent i 12+-segmentet.
article_web Kampanje 21.07.2017
I Kina truer flere med å boikotte bilmerket etter sexistisk reklamefilm. Bilgiganten Audi slapp akkurat sin nyeste reklame for bruktbiler i Kina.
article_web Kampanje 21.07.2017
Even Aas-Eng tror ikke seminarer og konferanser gir mer verdiskaping i medie- og kommunikasjonsbransjen. Les dagens Sommerprat. Navn: Even Aas-Eng Alder: 38 Stilling: Administrerende direktør i Venture Factory.
article_web Kampanje 20.07.2017

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten hus-bolig i-skolen journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kirkegarden kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt