Byggfakta
21.02.2017
Med varebilvarianten av V-klasse, har Mercedes satt en «dæven-for-en-komfortabel-yrkesbil-standard» det skal bli vanskelig for konkurrentene å matche.
Sorry, yrkesbilprodusenter rundt om i Europa, Asia og dalstroka innafor: Here are the results of the norwegian jury: Germany: twelve points!
For hva skal man egentlig protokollføre i minuskolonnen her? At motorlyden er så fraværende at den strengt tatt burde vært tekstet? At rørleggere og snekkere kan komme til å få ENDA et påskudd for å kjøre ti ekstrarunder til imaginære grossistlager og byggvarehus?
BORTSETT FRA DETTE, er det vel bare prisen som kan hindre Mercedes V-klasse i å kunne bli allemannseie hos den jevne håndverksbedrift. Drøye 680.000 kroner er dyr moro, men V-klasse gir likevel hele varebilsegmentet en ny dimensjon, og gir kvalitetsbevisste kjøpegrupper et alternativ man sjelden har sett maken til.
VI HAR NEVNT den støysvake kupeen. Vi kan gjerne nevne den igjen. Den støysvake kupeen. For det er unektelig noe befriende og stressm
Gå til medietFor hva skal man egentlig protokollføre i minuskolonnen her? At motorlyden er så fraværende at den strengt tatt burde vært tekstet? At rørleggere og snekkere kan komme til å få ENDA et påskudd for å kjøre ti ekstrarunder til imaginære grossistlager og byggvarehus?
BORTSETT FRA DETTE, er det vel bare prisen som kan hindre Mercedes V-klasse i å kunne bli allemannseie hos den jevne håndverksbedrift. Drøye 680.000 kroner er dyr moro, men V-klasse gir likevel hele varebilsegmentet en ny dimensjon, og gir kvalitetsbevisste kjøpegrupper et alternativ man sjelden har sett maken til.
VI HAR NEVNT den støysvake kupeen. Vi kan gjerne nevne den igjen. Den støysvake kupeen. For det er unektelig noe befriende og stressm