Arkitektnytt
05.01.2017
Torvet i Trondheim kan realiserast etter mange års politisk behandling. Oppgradering av Torvet 2001: Bystyret vedtar å stenga Torvet for all biltrafikk. 2004: Arkitektkonkurransen blir utlyst for første gong.
Den endar med ein delt andreplass til to av forslaga. Arkitekt Lenaa Marjamaa står bak det eine forslaget.
Les mer2005: Marjamaa vinn oppdragskonkurransen.
2007: Marjamaa utviklar forprosjekt.
2008: Eit forprosjekt blir behandla i bystyret, som ikkje innvilgar pengar frå Trondheim kommune, men legg opp til privat finansiering.
2009: Bystyrereprentant Guri Melby (V) etterlyser handling.
2010: Designforslaget skal bearbeidast på nytt. Kommunen gir Marjamaa beskjed om at det hastar å komma vidare med prosjekteringa.
2011: Kommunen meiner at premissa for konkurransen utlyst sju år tidlegare, har endra seg. Marjamaa sitt designforslag blir forkasta. Forretningsmann Odd Reitan, eigedomsutviklar Ivar Kotengog Gehl Architects blir involverte. Gehl anbefalar at kommunen tar sjølv ansvaret for utforminga.
2012: Ko