AddToAny

Dobbel dose sølvfisk for Vipps

Dobbel dose sølvfisk for Vipps
På ny sjarmerer DNB og reklamebyrået Pol juryen i TV 2s reklamefilmkonkurranse og denne gangen er det for filmen Julenissens verksted anno 2016. Pol vant også oktober for samme kunden. - Vipps, så ble det sølvfisk for november også.
Det er ikke langt mellom reklamefilmene med juletema når høytiden nærmer seg, men noen gjør det litt mer ordentlig enn andre. DNBs julefilm for Vipps gir juryen god, gammeldags julestemning og imponerer med solid håndverk. POL og Animasjonsdepartementet står bak novembers beste film, sier reklamejuryen i anledning månedsvinneren for november.

Se filmen her.

Det er teamet Janne Brenda Lysø og Stian Johansen, som ikke er ukjent med sølvfisker og gullfisker, som står bak det kreative sammen med konsulent og daglig leder Monika Augustsson og Ina Egelandsdal.

Filmen er produsert av Animasjonsdepartementet og Jakob Thommessen.

Dette er årets tredje sølvfisk til Pol etter at de også vant i april for filmen Syng inni deg for NSB og i oktober for Vipps-filmen Kamfer.

Reklamebyrå

AKTUELLE PERSONER

Janne Brenda Lysø

Stian Johansen

Monika Augustsson Daglig leder

Betalt innhold

Nisseforum:

DNB gikk før jul med en reklamefilm om julenissens verksted anno 2016. Nå premieres filmen med en sølvfisk.

To på rad for reklamebyrået Pol når TV 2 deler ut sin sølvfisk for november. Se filmen her.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

Nå gir de gass med Hellstrøm og innholdsmarkedsføring. Truls Svendsen, Thomas Numme og Harald Rønneberg er i tillegg til Odd Nicolai Nansen de største eierne i Plan-B TV, som de eier gjennom managementselskapet Plan-B.
article_web Kampanje 28.06.2017
Kommer sist fra Aker Solutions. Barbara Jahn sluttet som prosjektsjef for ekstern underholdning i NRK i 2012. Derfra gikk hun til Rubicon TV hvor hun har vært programsjef for underholdning, før hun i fjor meldte overgang til Aker Solutions,
article_web Kampanje 28.06.2017
Kristian Schüffner er en av flere ledere som har forlatt selskapet på kort tid. Kommersiell direktør Kristian Schüffner har sluttet i RiksTV, tre år etter at han ble ansatt.
article_web Kampanje 28.06.2017
Elleve hjelpeorganisasjoner går sammen. Empefire står bak kampanjen. Det kan være vanskelig å få folk til å stoppe opp på Facebook, særlig for hjelpeorganisasjoner.
article_web Kampanje 28.06.2017
TV 2 takket nei til Trond Kvernstrøms nye tv-konsept. Image-text: Hver gang vi møtes: De tidligere kollegene, programdirektør Jarle Nakken i TV 2 og The Oslo Company-partner Trond Kvernstrøm, skal konkurrere om matglade tv-seere.
article_web Kampanje 28.06.2017

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten hus-bolig i-skolen journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kirkegarden kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt