AddToAny

Dobbel dose sølvfisk for Vipps

Dobbel dose sølvfisk for Vipps
På ny sjarmerer DNB og reklamebyrået Pol juryen i TV 2s reklamefilmkonkurranse og denne gangen er det for filmen Julenissens verksted anno 2016. Pol vant også oktober for samme kunden. - Vipps, så ble det sølvfisk for november også.
Det er ikke langt mellom reklamefilmene med juletema når høytiden nærmer seg, men noen gjør det litt mer ordentlig enn andre. DNBs julefilm for Vipps gir juryen god, gammeldags julestemning og imponerer med solid håndverk. POL og Animasjonsdepartementet står bak novembers beste film, sier reklamejuryen i anledning månedsvinneren for november.

Se filmen her.

Det er teamet Janne Brenda Lysø og Stian Johansen, som ikke er ukjent med sølvfisker og gullfisker, som står bak det kreative sammen med konsulent og daglig leder Monika Augustsson og Ina Egelandsdal.

Filmen er produsert av Animasjonsdepartementet og Jakob Thommessen.

Dette er årets tredje sølvfisk til Pol etter at de også vant i april for filmen Syng inni deg for NSB og i oktober for Vipps-filmen Kamfer.

Reklamebyrå

AKTUELLE PERSONER

Janne Brenda Lysø

Stian Johansen

Monika Augustsson Daglig leder

Betalt innhold

Nisseforum:

DNB gikk før jul med en reklamefilm om julenissens verksted anno 2016. Nå premieres filmen med en sølvfisk.

To på rad for reklamebyrået Pol når TV 2 deler ut sin sølvfisk for november. Se filmen her.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

Navn: Bård Skjørtorp. Stilling: Daglig leder i Los & Co. Alder: 38 CV: Startet i Los & Co i fjor vår etter å ha startet karrieren i PWC. Deretter gikk turen til Orkla og Axellus og Nidar og til slutt markedsdirektør i Orkla Foods.
article_web Kampanje 26.03.2017
Denne helgen skulle TVNorge angripe lørdagen med to nye programkonsepter hvorav det var størst forventninger knyttet til Lost in time.
article_web Kampanje 26.03.2017
På TV 2 lørdag kveld ble Norges beste underholdningsprogram kåret i programmet Norges beste.
article_web Kampanje 25.03.2017
Google har ikke hatt sine beste uker den siste tiden etter at selskapets videodelingstjeneste Youtube plasserte annonser sammen med ekstremistisk annonser, skriver E24 som viser til en rekke internasjonale nyhetskilder.
article_web Kampanje 25.03.2017
Nyslått Faktisk-redaktør Kristoffer Egeberg skal bli landets faktasjekker nummer én, og gjester denne uken Kampanjes podkast.
article_web Kampanje 24.03.2017

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene forskerforum forskningno forste-steg fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hus-bolig i-skolen journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kirkegarden kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transportarbeideren universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt