AddToAny

Dobbel dose sølvfisk for Vipps

Dobbel dose sølvfisk for Vipps
På ny sjarmerer DNB og reklamebyrået Pol juryen i TV 2s reklamefilmkonkurranse og denne gangen er det for filmen Julenissens verksted anno 2016. Pol vant også oktober for samme kunden. - Vipps, så ble det sølvfisk for november også.
Det er ikke langt mellom reklamefilmene med juletema når høytiden nærmer seg, men noen gjør det litt mer ordentlig enn andre. DNBs julefilm for Vipps gir juryen god, gammeldags julestemning og imponerer med solid håndverk. POL og Animasjonsdepartementet står bak novembers beste film, sier reklamejuryen i anledning månedsvinneren for november.

Se filmen her.

Det er teamet Janne Brenda Lysø og Stian Johansen, som ikke er ukjent med sølvfisker og gullfisker, som står bak det kreative sammen med konsulent og daglig leder Monika Augustsson og Ina Egelandsdal.

Filmen er produsert av Animasjonsdepartementet og Jakob Thommessen.

Dette er årets tredje sølvfisk til Pol etter at de også vant i april for filmen Syng inni deg for NSB og i oktober for Vipps-filmen Kamfer.

Reklamebyrå

AKTUELLE PERSONER

Janne Brenda Lysø

Stian Johansen

Monika Augustsson Daglig leder

Betalt innhold

Nisseforum:

DNB gikk før jul med en reklamefilm om julenissens verksted anno 2016. Nå premieres filmen med en sølvfisk.

To på rad for reklamebyrået Pol når TV 2 deler ut sin sølvfisk for november. Se filmen her.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

Etter 17 år i Grid går Martin Nordseth til Eggs Design hvor han skal lede arbeidet med produkt- og tjenesteidentitet og visuell kommunikasjon.
article_web Kampanje 18.01.2017

CES er gigantisk. Verdens største samlingssted for forbrukerelektronikk. Det er alt fra tv, roboter, biler, video, wearables, trådløs teknologi, sensorer, smarte hjem, droner, gaming, fitness og mye mer.

article_web Kampanje 17.01.2017

Når 2016 er tilbakelagt og kolonnene i regnskapet er summert opp, kan byråleder Aris Theophilakis og hans 26 kolleger i Futatsu Industries klappe seg på skuldrene.

article_web Kampanje 17.01.2017
Tidligere i dag skrev Kampanje at Ari Behn spiller hovedrollen i Folkeautomatens nye reklamefilm. Dermed kaster også den profilerte, tidligere prinsegemalen seg i det kontroversielle markedet for bettingreklamen.
article_web Kampanje 17.01.2017
Letgo, en mobilplattform for rubrikkannonser, henter 1,5 milliarder kroner fra investorer som Naspers, Accel, Insight Venture Partneres, New Enterprise Associates og 14W. Det skriver selskapet i en melding.
article_web Kampanje 17.01.2017

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene forskerforum forskningno forste-steg fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hus-bolig i-skolen journalen journalisten kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kirkegarden kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transportarbeideren universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt